česky anglicky

Tréninkový plán na VI. týden

Poslední čtyři týdny zbývají do startu. Tento týden budeme hlavně nabíhat další kilometry ve volné intenzitě...

Tréninkový plán pro úplné začátečníky

Šestý týden  (11.9. – 17.9.), 4. týdny do závodu

Tento týden budeme hlavně nabíhat další kilometry, které zůročíte při závodě Vokolo priglu. Velice nízká intenzita, vše v rámci všeobecné vytrvalosti.

Náplň týdne: 4x běh, 1 x jiná sportovní aktivita

PO volný souvislý běh - 45 minut
ÚT volno
ST závod TRIEXPERT CUP - snažit se běžet rovnoměrně, nepřepálit start, spíše stupňovat závěr. Po závodě důkladně volně vyklusat a následný strečink
ČT volno nebo jiná aktivita, ale volně
volný souvislý běh - 60 minut
SO posilovna nebo domácí posilování s vlastním tělem
NE volný souvislý běh - 45 minut

TRIEXPERT Vokolo priglu

Tréninký plán pro pokročilejší běžce

Šestý týden  (11.9. – 17.9.), 4. týdny do závodu

Většina tréninků bude probíhat v nízké intenzitě v rámci všeobecné vytrvalosti. Ve středu je možné si vybrat, zda si chcete zaběhnout samostatně trénink ve svižnějším tempu nebo si zaběhnout závod Triexpert cup

Náplň týdne: 4x běh, 1 x jiná sportovní aktivita

PO 15 min rozklusání, strečink, 6* 50 m atletická abeceda, 2 krát (6* 100 m rovinky) s mezi pauzou přibližně 4 min (dobré vložit chůzi), první sérii běhat rovinky rovnoměrně a v druhé sérii stupňovaně
ÚT volno
ST závod Triexpert Cupu, rozklusání+rozcvičení 5 minut + 11 km závod + 15 minut výklus a 5 minut protažení
ČT volno nebo aktivita, ale volně
volný souvislý běh - 60 minut
SO posilovna nebo domácí posilování
NE volný souvislý běh - 65 minut

Děkujeme, že běháte s námi.

Váš Tým TRIEXPERT Vokolo priglu