česky anglicky

Tréninkový plán na VIII. týden

Tento týden bude ve znamení posledního testu, víkendového delšího běhu. Bude to prověrka na nadcházející sobotu, kdy vás bude čekat VIII. ročník TRIEXPERT Vokolo priglu. Pokud si tento běh naplánujete na neděli, můžete s námi absolvovat rovnou tréninkové oběhnutí přehrady. Vytvoříme tři skupiny dle pokročilosti, takže připojit se mohou začátečníci i pokročilí. Společně vystartujeme v nedělní ráno v 9:30. Více informací přineseme v průběhu týdne.

Tréninkový plán pro úplné začátečníky

Osmý týden  (25.9. – 1.10.), 2. týdny do závodu

Klíčovým tréninkem bude sobotní nebo nedělní dlouhý běh v přibližně v časové délce času, který plánujeme běžet na VP. Nikam se nežeňte, tréninkem si chtete jen ověřit, že skutečně máte na to, že uběhnete vzdálenost přibližně jedné třetiny maratonu. V pracovním týdnu tomu budou předcházet dva velmi lehké tréninky o délce půl hodiny.

Náplň týdne: 3x běh

PO volno
ÚT volný souvislý běh - 30 minut
ST volno
ČT volný souvislý běh - 30 minut
volno
SO volný souvislý běh - v čase, kterým plánujete absolvovat závod nebo volno
NE volno nebo volný souvislý běh - viz sobota (dle toho, zda jste běželi v sobotu)

TRIEXPERT Vokolo priglu

Tréninký plán pro pokročilejší běžce

Osmý týden  (25.9. – 1.10.), 2. týdny do závodu

Tento týden bude velmi podobný předchozímu. V pondělí trénink zaměříme do oblasti se zvlněným profilem, ve čtvrtek si najděte rovinatou trať. Ve středu zařadíme opět něco z běžecké abecedy a svižnější krátké úseky. Víkendový běh protáhneme na rovných 90 minut.

Náplň týdne: 4x běh

PO 45 minut volným tempem ve zvlněném profilu
ÚT volno
ST rozklus 10 minut, rozcvičení, přidáme prvky běžecké abecedy a posilování (10 dřepů, 10 výpadů vpřed, stranou a vzad, 20 snožných výskoků nízkého schodu), 4 úseky po 7 minutách svižným tempem v rovném profilu (přibližně v tempu vaší hodinovky) s pětiminutovým meziklusem, 10 minut běhu na vyklusání na závěr
ČT 45 minut volným tempem v rovinatém profilu
volno
SO volný souvislý běh v délce 90 minut, nezapomenout na rozcvičení a závěrečné protažení
NE volno

Děkujeme, že běháte s námi.

Váš Tým TRIEXPERT Vokolo priglu