• TERMÍN ZÁVODU
  • připravujeme
  • TERMÍN ZÁVODU
  • připravujeme

ČSOB Vokolo priglu 2020 - aktuální situace a varianty úspor

 

Běžíme v tom s Vámi

Celospolečenská situace se nyní velmi dotýká života každého z nás. Organizování Běhu kolem Brněnské přehrady „ČSOB Vokolo priglu“ je naše práce. I my jsme výrazně zasaženi opatřeními Vlády ČR vydanými v boji se zákeřným virem. Pečlivě sledujeme aktuální dění a před spuštěním registrace Vám přinášíme informace, jak bychom chtěli reagovat.

 

Zákaz konání sportovních akcí a kolize termínů závodů

Primárně jsme aktuálně dotčeni zákazem konání sportovních akcí. Při čtení mezi řádky se dozvídáme od ministra zdravotnictví pana Vojtěcha, že sportovní akce se budou povolovat mezi posledními. Když vezmeme v potaz, že předpokládaný návrat žáků a studentů do škol je plánován nejdříve na přelomu května a června, je jasné, že běžecké závody budou povoleny nejdříve v červenci.

Jsme pak v situaci, kdy řada závodů posunuje svůj termín na čas po prázdninách, a vznikají kolize termínů. Už nyní se běžci stávají „rukojmími“ již zaplacených závodů, jejichž konání jsou organizátoři nuceni přesouvat. Tak např. nás se dotýká přeložení závodu v Lednici, který je součástí seriálu BĚHEJ LESY. Aktuálně s pořadateli tohoto zajímavého závodu kolizi řešíme. A to ještě bohužel ani nevíme, kam se přesune termín Pražského maratonu...

 

Drtivý dopad opatření Vlády ČR

Sekundárně jsme obrovsky zasaženi ekonomickou situací, kdy naši hlavní i menší partneři z existenčních a úsporných opatření ruší naši předem dohodnutou spolupráci a podporu. Nebo ji bohužel drasticky omezují na minimum. Bez nadsázky se dá říci, že nyní běžíme o holé přežití. Nejasná je situace i ohledně poskytnutí dotací od samosprávných orgánů, kde zatím nemáme žádné relevantní informace…

Bohužel aktuálně vstupujeme do organizace našeho závodu kolem Brněnské přehrady s finančním schodkem ve výši téměř 1/4 původně plánovaného rozpočtu…. A na to musíme rychle a efektivně reagovat, abychom mohli Vokolo priglu uspořádat aspoň v nějaké minimalistické podobě.

 

Krizová opatření u nás

Přijali jsme uvnitř našeho spolku nouzová opatření. Někteří zaměstnanci jsou doma s dětmi na ošetřovném a v průběhu roku budeme nuceni snížit procentuálně náklady na mzdy. Škrtáme zbytné náklady (mikiny pro dobrovolníky, ubytování pro dobrovolníky a partnery, catering pro VIP hosty apod.) a investice (nové webové stránky, možnost platby kartou při registraci apod.). Snižujeme nezbytné náklady (počet brigádníků, počet zábran, rozsah propagace apod.). Intenzivně jednáme o snížení nákladů externích firem (časomíra, velkokapacitní stany, doprava, pronájmy apod.).

Prostě, kde to jde, šetříme… Jdeme na dřeň. Cílem je zachovat, co je pro pořádání správného běžeckého závodu důležité (informace pro závodníky, zajištěná trať a parkování, úschova, časomíra). Zároveň chceme zachovat kvalitu, na kterou jste od nás zvyklí.

 

Zásadní otázky – úspora na startovním balíčku

Bohužel ani výše přijatá krizová opatření nás neochrání před tím, abychom škrtali i v našem startovním balíčku pro závodníky….  Když jsme před jedenácti lety začínali, tak jsme si řekli, že se budeme řídit filosofií „vše pro běžce“ a startovní balíček jsme pořádně napěchovali…

Dovoluji si tvrdit, že v České republice není běžecký závod, který nabídne v ceně základního startovného účastníkovi tuto „svatou trojici“ - pamětní medaili, účastnické tričko a teplý oběd s nápojem po doběhu.

Samozřejmostí jako ZÁKLAD startovního balíčku jsou u nás on-line tréninky před závodem, společné tréninkové oběhnutí závodní trati, startovní čísla se jménem, tři občerstvovací stanice na trati, dva mezičasy (5 a 10 km), sms s výsledky, on-line okamžité výsledky, wi-fi zdarma v zázemí závodu, personifikované foto po závodě, časopis RUN a dárek od ENERVIT pro každého, bohatá tombola, kde můžete vyhrát rok pronájmu osobního auta zdarma, price money pro vítěze ve výši 42.000,-Kč, a další…

Pevně věříme, že se nám tyto všechny služby vyplácí v podobě spokojených běžců a běžkyň, kteří se k nám rádi vracejí. Letos však budeme potřebovat od Vás závodníků POMOC. Abychom vše zvládli a „vyběhli“ se zákeřným virem, musíme na startovním balíčku šetřit. A některé služby letos bohužel účastníkům neposkytnout…

Reálně by to vypadalo tak, že startovné bude ve stejné výši jako loni, ale bude výrazně chudší. Ušetřené náklady použijeme na úhradu existujícího finančního schodku, který vznikl po ztrátě či redukci plnění od partnerů…

 

Varianty řešení podoby startovního balíčku

Rádi bychom, abyste se s námi podíleli na podobě letošního Běhu kolem Brněnské přehrady. Chtěli bychom znát Váš názor, pro Vás závod pořádáme. Níže shrnutí čtyř základních variant, které nás napadly při plánovaných úsporách na hlavních (nejnákladnějších) částech startovního balíčku – pamětní medaile, účastnické tričko, teplé jídlo po závodě. Ostatní části startovního balíčku (viz výše "Samozřejmostí jako ZÁKLAD obsahu startovního balíčku ...") bychom chtěli jako ZÁKLAD startovního balíčku zachovat.

Ekonomicky nejúspornější varianta I. by nám organizátorům nejvíce pomohla. Nicméně bychom rádi zachovali alespoň naše typické pamětní medaile vyráběné lokálně v Brně, jako odměnu všem běžcům! Věříme, že naše nouzová opatření a Vaše podpora nám to umožní…

Prosím, věnujte nám 1 min Vašeho času a vyplňte dotazník s odpovědí, kterou variantu preferujete či akceptujete. Vaše nápady, komentáře a podněty případně diskutujte prosím nejlépe on-line na FB VOKOLO PRIGLU pod příspěvkem „ČSOB VOKOLO PRIGLU 2020 - aktuální situace a varianty úspor“ nebo pište na email: petr.bozek@vokolopriglu.cz.

 

I. VARIANTA – STARTOVNÍ BALÍČEK
Obsahuje Neobsahuje
Základ startovního balíčku Účastnické tričko
Teplé jídlo po závodě
Pamětní medaile

 

II. VARIANTA – STARTOVNÍ BALÍČEK
Obsahuje Neobsahuje
Pamětní medaile Účastnické tričko
Základ startovního balíčku Teplé jídlo po závodě

 

III. VARIANTA – STARTOVNÍ BALÍČEK
Obsahuje Neobsahuje
Účastnické tričko Pamětní medaile
Základ startovního balíčku Teplé jídlo po závodě

 

IV. VARIANTA – STARTOVNÍ BALÍČEK
Obsahuje Neobsahuje
Teplé jídlo po závodě Účastnické tričko
Základ startovního balíčku Pamětní medaile

 

Pomoc od závodníků

Moc Vás prosíme, abyste nám v současné situaci pomohli. Bez Vaší solidarity bohužel nejsme schopni aktuální situaci vůbec zvládnout. Již 10 let běháme společně kolem „Brněnského móře“. Věříme, že to společně zvládneme i nyní.

 

Jak nám můžete pomoci

STARTOVNÉ Kupujte si startovné ve stejné výši jako loni (i přesto, že ze startovního balíčku budou některé důležité služby vyškrtnuty – např. účastnické tričko, teplé jídlo po závodě).
VĚCI NAD RÁMEC BALÍČKU Zvolte si nad rámec aktuálního startovního balíčku např. účastnické tričko za zvýšenou cenu a takto nás podpořte.
DARY PŘI REGISTRACI Darujte nám při on-line registraci libovolnou částku nad rámec aktuální výše startovného (místo startovného 690,-Kč uhradíte třeba 990,-Kč a 300,-Kč bude jako DAR).
ŠÍŘENÍ PROPAGACE Informujte své kamarády a známé o našem závodu (využijte např. sociálních sítí, připravujeme pro Vás profilovou fotku na FB s motivem VP 2020).
PŘEDPLATNÉ VP 2021 Chystáme na léto prodej dárkových poukazů na VP 2021. Jejich zakoupením nám pomůžete překlenout krizové období.

 

ČSOB Vokolo priglu 2018

.

Výzva – nová řešení a příležitosti

Při přemýšlení, jak naložit s aktuální situací, přicházíme na nové myšlenky. Snažíme se to brát pozitivně a jako výzvu, jak náš závod do budoucna obohatit či transformovat.

ZÓNA PRO DĚTI Zkusíme rozšířit zónu pro děti, které pro nás obstarává generální partner závodu ČSOB NA ZDRAVÍ o překážkovou dráhu, trasu pro dětský běh apod.
DOPROVÁZENÍ DĚTÍ Když bude zájem, zvážíme rozšíření placené služby doprovázení dětí na závodě. Dětem by se věnovala mateřská školka v zázemí závodu a sama je doprovázela v ZÓNĚ PRO DĚTI. Případně vymýšlela plnohodnotný pohybový a jiný program. Oba rodiče tak mohou v klidu běžet závod a pak trávit čas jako rodina.
PŘEDNÁŠKA Chystáme veřejnou přednášku s promítáním fotek na téma „Jak organizovat ČSOB VOKOLO PRIGLU - třetí nejlepší sportovní akci města Brna 2019“. Výtěžek by šel na krytí části nákladů závodu.
PŘEKVAPENÍ Máme pro Vás i připravená další překvapení, která zatím pilujeme. Až uzrají, rádi se s Vámi o ně podělíme.

 

Novinka v podobě responzivního webu a pozitivní zakončení

Co nám v poslední době udělalo radost? Připravili jsme pro Vás responzivní podobu našeho webu tak, abyste na něj mohli v klidu koukat na mobilech, tabletech apod. Nejde o nový web, spíše o kosmetickou úpravu, která bude uživatelsky přívětivější…

Děkujeme, pokud jste dočetli až sem. Upřímně situace je pro nás vážná. Ale pevně doufáme, že nám pomůžete letos zabojovat a i do budoucna zachovat náš společný běžecký závod kolem „Brněnského móře“.

Děkujeme, že běháte s námi.

Petr Božek

předseda spolku Brněnský klub běžeckých a sportovních aktivit, z.s.

Upozornění

S ohledem na vývoj epidemiologické situace v roce 2020 se XI. ročník závodu Vokolo priglu přesunul na rok 2021.

Všem registrovaným v roce 2020 převádíme startovné na letošní rok.

Bližší informace o termínu závodu, způsobu přihlášení na závod vám přineseme na jaře 2021.

Děkujeme, že běháte s námi.

Váš Tým Vokolo priglu

další aktuality

Partneři

Závod je pořádán za podpory Statutárního města Brna, Jihomoravského kraje, městské části Brno-Bystrc.

Kontakty

Ředitel závodu

Petr Božek
mobil: 724 870 607

Propagace

Lucie Šlechtická
mobil: 604 898 935

Elitní závodníci

Tomáš Kalina
mobil: 775 082 588

Koordinátor závodu

Jan Huppert
mobil: 733 679 954

Zázemí závodu

Ondřej Zikmund
mobil: 605 457 715

Brněnský klub běžeckých a sportovních aktivit z.s.

IČ: 228 46 425, DIČ: CZ 228 46 425
se sídlem Milady Horákové 890/20, Zábrdovice, 602 00 Brno zapsán v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, spisová značka L 15252

2021 © Brněnský klub sportovních a běžeckých aktivit z.s. | Tvorba webových stránek | Běžecké boty a běžecké vybavení