• TERMÍN ZÁVODU
  • 10.10.2020
  • DO STARTU ZBÝVÁ
  • 10 dní
  • (258 hodin)
  • TERMÍN ZÁVODU 10.10.2020
  • ZBÝVÁ 10 dní (258 hodin)

Přípravy a aktuální podoba ČSOB Vokolo priglu 2020

jeden měsíc před závodem Vám přinášíme aktuální informace k podobě 11. ročníku Běhu kolem Brněnské přehrady "ČSOB Vokolo priglu 2020". Jsme připraveni zorganizovat parádní běžeckou akci, kterou si užijete.

Jaroslav Dušek říká, že .... "Jestli chceš, aby ti lidé rozuměli, vysvětluj..." A my se snažíme, abyste nám rozuměli. Níže uvádíme základní informace, které byste měli o závodě vědět....

Startovní balíček

V rámci startovního balíčku nebude letos výdej teplého oběda po závodě. Ušetřené finanční prostředky použijeme na ekonomickou ztrátu, která je způsobena absencí partnerů či omezením jejich plnění. Vaše chuťové buňky obstarají různorodé stánky s občerstvením v zázemí závodu.

Funkční účastnické tričko MIZUNO dostanou jen ti účastníci, kteří si jej při registraci objednali a kteří nás jeho úhradou nad rámec startovního balíčku podpořili. Pokud jste jsi ho neobjednali,  budete mít ještě možnost si jej v rámci EXPA partnerů zakoupit.

Účastnické tričko pro ženy "ČSOB Vokolo priglu 2020"

Na základě zpětné vazby od Vás jsme do startovního balíčku opět zařadili pamětní medaili, kterou obdrží každý závodník v cíli 14,1km dlouhé trati kolem Brněnského móře. Prostě si ji zasloužíte! A zároveň jejich výrobou podpoříme v této nelehké době lokálního brněnského výrobce, pana Coufala z Žabin. Jak se Vám její letošní design "všechno vzhůru nohama" líbí?

Autorem je Lukáš Berta, dlouholetý člen našeho organizačního týmu, který pro nás deset let dělá grafiku, kreativu, statistiky, ekonomické poradenství a další, a hlavně letos kandiduje jako nezávislý borec do Senátu ČR ... Přejeme hodně štěstí a energie na Tvé cestě, Lukáši ...

Pamětní medaile "ČSOB Vokolo priglu 2020"

Posledních 300 volných startovních míst

Registraci na závod uzavřeme v sobotu 19.9.2020 a aktuálně nám zbývá 300 volných startovních míst. Vy, kteří váháte, přihlaste se prosím. Chápeme, že je zde určitá nejistota.... Zda závod proběhne v plánovaném formátu.

Ale vězte, jsme féroví. Uděláme vše pro to, aby se závod konal. Máme připraveny různé varianty jeho realizace. O své vložené peníze do startovného nepřijdete. V úplně nejhorším případě, kdyby nás zakázali úplně, tak Vám převedeme startovné do dalšího roku.

Poděkování za dary

Děkujeme všem, kteří nám v rámci registrace přispěli darem jakoukoli částkou, aby nám pomohli zmírnit obtížnou ekonomickou situaci našeho spolku. Celkem 472 přihlášených nás podpořilo částkou přesahující 217.000,-Kč .... Díky moc!

Stále můžete přispět, buď při on-line registraci na závod nebo jen tak... Podrobnosti zde v článku v části o darech.

Tabulku 10 nejštědřejších dárců najdete zde. A transparentní tabulku všech dárců najdete úplně dole na homepage www.vokolopriglu.cz. Přispěl nám téměř každý čtvrtý přihlášený. Máme radost, že nám pomáháte. My Vám to vrátíme ...

Děkujeme, že nám pomáháte

Výdej startovních balíčků

Pro výdej startovních balíčků, které obsahují startovní obálku (startovní číslo s integrovaným měřícím čipem, spínací špendlíky, štítek do úschovny) a startovní tašku (dárek od ENERVITU, časopis RUN, reklamní letáčky a slevové vouchery partnerů), máme připraveny dvě pracovní varianty, které jsou zatím v řešení.

  • v pátek 9.10.2020 v areálu BVV nebo
  • v sobotu 10.10.2020 v zázemí závodu na Kozí horce

O zvolené variantě Vás budeme s předstihem informovat. Záleží to na více faktorech. Byl sice zrušen Mezinárodní strojírenský veletrh, který se měl v týdnu před závodem konat. Ale zatím neznáme požadavky BVV na pronájem prostor (parkování, pavilon apod.). Každopádně bychom chtěli jít cestou velkého vzdušného výdejního prostoru, kde bude dostatek odstupu mezi lidmi (pavilon "Z" nebo velké venkovní prostranství na Kozí horce v zázemí závodu).

Závodní den - s rouškou i bez

Po konzultaci na Krajské hygienické stanici v Brně a na Magistrátě města Brna připravujeme organizaci závodu s následujícími ochrannými opatřeními. Jejich cílem je ochrana nás organizátorů (cca 200 dobrovolníků) a Vás závodníků (cca 1.800 běžců). A to s co možná nejmenším zásahem do Vašeho komfortu a zážitku z běhání ...

Závodníci bodou mít povinnost mít roušky při řazení do 8 startovních vln (jedna startovní vlna 200 - 250 běžců; startovní vlny budou od sebe prostorově dostatečně odděleny; časový interval startu jednotlivých vln jsou 4 minuty), a v technickém zázemí při převlékání a vložení věcí do úschovy.

Níže v tabulce přehledně doplňujeme i povinnosti ostatních zúčastněných na závodě...


START / CÍL

(řazení do startovních vln)

TECHNICKÉ ZÁZEMÍ

(převlékárny, úschovny)

ZÁZEMÍ ZÁVODU

(stánky partnerů, občerstvení, jídelní prostor, pódium pro vyhlašování)

organizátoři

roušky roušky bez roušek

závodníci

roušky roušky bez roušek

partneři

bez roušek nemají přístup roušky

diváci a doprovod

bez roušek nemají přístup bez roušek

V zázemí závodu nahradíme velkokapacitní stan "jídelna" cca 20 - 30 menšími stánky o velikosti 3x3m od partnera STAROBRNO, které budou vzdušné a budou v nich sety (2x lavice, 1x stůl) na sezení. Zbudujeme dále velký prostor pro odpočinek a relaxaci po závodě, kde budou sezení od sebe odděleny 2 metry, aby se všichni cítili komfortně a závodníci se rozprostřeli do velké plochy.

Po rozběhání musí mít závodnmíci při řazení do startovních vln roušky, které sundají těsně před startem své startovní vlny.

V rámci námi přijatých ochranných opatření budou v zázemí k dispozici desinfekční stojany. A na všech občerstvovacích stanicích (dvě na trati - 5km, 10km; jedna po doběhu) bude k dispozici omezený sortiment, abychom vyhověli hygienickým opatřením. A to je všechno, nebojte společně to v klidu zvládneme.

Rozumíme, že některá opatření jsou mrzutá ..... Nejsme z toho nadšeni. Ale když všichni trochu polevíme na svém komfortu, tak si pořádně zazávodíte a nějaký "vir" nám může políbit místo, ze kterého vyrůstají nohy :).

Charitativní akce - NADACE ČEZ a tombola s ANABELL

V rámci Oranžového kola ČEZ budeme šlapat na Rodinné centrum MATÁTA a Dům pro Julii. A doufám, že zase vybereme celkem aspoň 100.000,-Kč jako loni ...

A dlouholetého Centrum Anabell podpoříme tak, že letos si u nich na stánku v zázemí závodu budete moci koupit lístky do tomboly závodu o hodnotné ceny (15.000,-Kč dárkový poukaz do TRIEXPERTU, 15.000,-Kč na služby BRNET, 10.000,-Kč běžecké vybavení MIZUNO apod.).

Bohužel v důsledku ochranných opatření jsme byli nuceni zrušit spolupráci s Nevidomými maséry, kteří se po závodě starali o Vaše znavená těla. Ale příští rok do toho s nimi zase půjdeme ...

Novinka - aplikace "ČSOB Vokolo priglu"

Rádi bychom Vám přinesli i nějaké pozitivní zprávy. Připravili jsme letos pro Vás ve spolupráci s firmou CHAMPIONCHIP pana Šíra, který pro nás již deset let obstarává služby časomíry, mobilní aplikaci MY LAPS - ČSOB Vokolo priglu.

Aplikaci si zdarma stáhnete do svého mobilního zařízení a čekají Vás zejména tyto benefity

  • stručný a dokonalý přehled o nejdůležitějších informací o závodě
  • budete přímo na telefon dostávat zprávy s organizační pokyny
  • můžete se v závodní den vyfotit s předdefinovaným pozadím a foto umístit okamžitě na sociální sítě
  • časovaný trecking Vám umožní sledovat na trati Vámi vybraného závodníka (info o mezičasech na 5km, 10km, předpokládaný čas v cíli apod.)

Bližší informace brzy zveřejníme.

Těšíme se na Vás na startu v sobotu 10.10.2020.

Buďte zdrávi a děkujeme, že běháte s námi.

Za Tým ČSOB Vokolo priglu
Petr Božek, ředitel závodu

Pomozte nám

Vokolo priglu, podobně jako další společenské aktivity, se díky koronaviru dostalo do nepříznivé situace. Pokud nám chcete pomoci, budeme velmi rádi. Můžete si při registraci koupit funkční účastnické tričko nebo nám darovat libovolnou částku.

Každému, kdo pomůže našemu závodu alespoň 300,- Kč, nabízíme samolepku … Kdo nám přispěje částkou 1.000,- Kč a výše, bude v tombole o doživotní startovné …

další aktuality

Partneři

Závod je pořádán za podpory Statutárního města Brna, Jihomoravského kraje, městské části Brno-Bystrc.
Záštitu nad závodem převzali primátorka Statutárního města Brna JUDr. Markéta Vaňková, radní Jihomoravského kraje Mgr. Ing. Taťána Malá a JUDr. Tomáš Kratochvíl, starosta městské části Brno-Bystrc.

Kontakty

Ředitel závodu

Petr Božek
mobil: 724 870 607

Registrace

Lenka Bertová
mobil: 702 669 608

Propagace

Lucie Šlechtická
mobil: 604 898 935

Elitní závodníci

Tomáš Kalina
mobil: 775 082 588

Koordinátor závodu

Jan Huppert
mobil: 733 679 954

Zázemí závodu

Ondřej Zikmund
mobil: 605 457 715

Brněnský klub běžeckých a sportovních aktivit z.s.

IČ: 228 46 425, DIČ: CZ 228 46 425
se sídlem Milady Horákové 890/20, Zábrdovice, 602 00 Brno zapsán v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, spisová značka L 15252

2020 © Brněnský klub sportovních a běžeckých aktivit z.s. | Tvorba webových stránek | Běžecké boty a běžecké vybavení